Selamat Hari Djadi - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ricklindeman - WaarBenJij.nu Selamat Hari Djadi - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van ricklindeman - WaarBenJij.nu

Selamat Hari Djadi

Door: Rick en Celine

14 Mei 2006 | Indonesië, Batavia

Of te wel Fijne verjaardag, kreeg Rick net toegewenst omdat hij vandaag duapuluh-simbalan is geworden, nog net geen dertig dus.

De laatste dagen hebben we besloten vooral te genieten van de zon en elkaar, dus een kort verslag.

Vrijdag zijn we in de miljoenenstad Denpasar geweest, de ietwat saaie hoofdstad van Bali. Ook hebbeb we "Dé Zonsondergang bij Tarnah lot" meegemaakt.

Gisteren was het Kuningan-dag, de dag van de verlichting van de boeddha, en een nationale feestdag.

Volgende week zijn we weer thuis, met nog een kort bezoek aan Barcelona voor de finale begint dan het normale leven weer.

Signing off, R&C

• 14 Mei 2006 - 12:18

Shamilie:

Hartelijk gefeliciteerd!
    Nog vele jaren na deze vol goede gezondheid, liefde, geluk en plezier.
    Geniet nog lekker van de laatste daagjes van jullie vakantie.
    x

• 14 Mei 2006 - 17:12

Dennis En Brigitta:

Gefeliciteerd! Op naar de dertig...Nog veel plezier de komende dagen!!

• 14 Mei 2006 - 19:08

Martijn En Danielle:

Lieve Rick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet nog even lekker van de komende dagen!
    liefs van ons.

• 15 Mei 2006 - 08:58

Frank:

Heee die Rick!

Van harte met je verjaardag, moet heerlijk zijn geweest om dat daar te vieren. Kuningan-dag klinkt een beetje als onze konginnedag; de monniken zijn toch ook in het oranje gekleed? Great outfit voor het WK ...Drinken we snel weer een biertje in het Utrechtsche?

• 15 Mei 2006 - 12:24

Joke:

Gefeliciteerd! Nou, daar moeten we dr een (of enkele) op drinken als je terugbent, toch? Geniet nog en tot snel!

• 16 Mei 2006 - 14:21

Frank:

Te laat, maar een welgemeend van harte Rick.
    Voor straks: goede reis terug: 'Rumah pulan'

• 17 Mei 2006 - 12:37

Marjolein:

Gefeliciteerd met je verjaardag! Beetje laat, I know! Geniet in elk geval van jullie fantastiche reis en sudder lekker lang na bij thuiskomst!! Tot snel!
    XM

• 19 Mei 2006 - 10:20

Marcel (de Vries):

Over een jaartje heten we je welkom in de 30 club?

Oh, en trouwens, Ten Cate en Spijkerman, 2 echte Go-Ahead mensen, daar kan ik natuurlijk niet tegen zijn! Help!